wtorek, 19 grudnia 2017

Lidl i bielizna?

Muszę przyznać, że "wkręta" na bieliznę mam już od jakiegoś czasu. Muszę też przyznać, że przez lata mój gust bardzo ewoluował jeśli mogę się tak wyrazić. Kiedyś nie znosiłam koronek-im prościej tym lepiej, dziś przygarnę w każdej ilości. Oczywiście w mojej garderobie znajdują się też gładkie biustonosze i zwykłe bawełniane bokserki ale koronki zdecydowanie skradły moje serce. Ale nie o tym! 
Pierwszą bieliznę z "Lidla" nabyłam przez przypadek-wiadomo jak to jest idziesz do sklepu po jogurt a wychodzisz z odkurzaczem albo innym cudeńkiem. No ale tym razem zamiast odkurzacza wpadł mi w ręce "dwupak" fig... Pełna strachu czy "to coś" da się w ogóle nosić-zaryzykowałam. Bałam się, że materiał będzie odparzać albo podrażniać albo Bóg jeden wie co się z tym będzie działo. Dziś po kilku kompletach kupionej bielizny muszę stwierdzić, że jestem bardzo zadowolona z użytkowania! Nic nie odparza, dobrze się nosi i generalnie nie mam większych zastrzeżeń (Skład ok. 90% poliamid-wiadomo dla wrażliwej skóry lepsza będzie bawełna). W mojej szufladzie znajdzie się również lidlowska piżamka i "sexy" komplet koszulki ze stringami- z wszystkiego jestem zadowolona. Niestety o biustonoszach się nie wypowiem, gdyż z tego co zauważyłam rozmiarówka kończy się na miseczce "C"-więc nie dane mi było przetestować... Choć kto wie... może kiedyś skuszę się na sportowy-tu powinno być łatwiej z rozmiarem. A Wam zdarzają się bieliźniane zakupy w Lidlu? Jak je oceniacie? Były trafione? A może preferujecie wyłącznie bieliznę z renomowanych butików z pełną rozmiarówką?

10 komentarzy:

  1. Hmm ja raczej nie mam odpowiedzi na to pytanie bo kupuję w różnych sklepach i różnych marek.Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  2. a masz jakieś "ulubione" miejsce? Chętnie! Wpadam do Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie jak Ty jestem fanką koronek i uwielbiam je w bieliźnie! Ale mam również sporo „zwykłej” bielizny którą tez bardzo lubię i cenie sobie za wygodę :)
    Nie kupowałam bielizny w Lidlu, ale jeśli spodobałaby mi się jakaś napewno bym nie odmówiła!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja koronki uwielbiam pod każdą postacią :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj też kiedyś nie lubiłam koronek a teraz je kocham😍💞
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam problem z rozmiarówką, ale bielizna Kappa z Biedry z kolei sprawdza się świetnie ;) Czasami warto zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Jak trafię to może przetestuję :)

      Usuń
  7. Ja z bielizny kupowałam jedynie stanik sportowy i body do spania (jeśli można je zaliczyć do bielizny) i jestem bardzo zadowolona! :)



    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl

    Wesołych Świąt!

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w ogóle rzadko zaglądam do Lidla :(

    OdpowiedzUsuń
  9. czasami kupuję to i owo w lidlu, majteczki, skarpety (piżamek nie używam)nigdy nie narzekałam a co do rozmiarówki ...zawsze można wymienić

    OdpowiedzUsuń